13. října 2017

Péče o tělo na podzim a v zimě

Svému tělu byste se měli na podzim a v zimě věnovat mnohem více než třeba v létě.

Kvůli vnějším vlivům, jako je například chladné počasí, se pokožka mnohem více vysušuje.

Proto já po běžné večerní sprše použiji tělový olej. A těsně před spaním nezapomenu na namazání si nohou a rukou tělovým máslem.

krém
http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-trendy-krasa/197329/velky-test-hydratacnich-kremu-ty-nejlepsi-pro-kazdou-plet.html



Ráno a během dne si ruce mažu samozřejmě klasickým krémem na ruce.

Nehty si na nohách přes zimu vůbec nelakuji a na rukách jen občas. Lak mám ráda ve vínové barvě. Připomíná mi podzim.

A jak to mám s líčením?

Ráno si obličej opláchnu čistou vodou, lehce osuším a nanesu denní krém.

I když se to takhle asi běžně nedělá, nanesu lehký make-up a na něm si zamaluji nedokonalosti korektorem v tužce. Na víčka nanáším oční stín, který použiji i na černé kruhy. Na rtech nosím lehký balzám v barvě rtů.

Mně toto líčení vyhovuje. Připadám si přirozená.

A jak o tělo pečujete vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za jakýkoli komentář.