16. října 2017

Jak sportuji já


Asi každý v dnešní době má nějaké koníčky.

Ať je to třeba četba knih nebo blogování, podle mě je dnes nejrozšířenější sport.

Dnešní trend hubnutí a posilování ovládá celou republiku.

Někdo má rád adrenalinové sport - jako třeba horolezectví, jiný ten klidnější.

Podle mě je na sportu důležité, aby nás bavil a nevzdali jsme to hned po prvním tréninku.

Možná by vás zajímalo, jak sportuji já. Tak já vám to tedy napíšu!


sport
https://kuponka.cz/slevovy-kupon/den-dopravy-zdarma-sporty-cz/


V naší škole mám tělocvik dvakrát týdně dvě hodiny - ve středu a ve čtvrtek.

Je to docela náročné.

Teď na podzim děláme hlavně atletiku a běháme, třeba i 6 km.

Přes zimu cvičíme v tělocvičně. Takže nás nemine ani gymnastika a míčové hry.

Já mimo školu chodím běhat občas v neděli. Běžím asi 2 km.

V zimě jezdím na hory lyžovat a plavat.

Plavu také v létě, samozřejmě.

Když necvičím, přijdu si nesvá.

Během roku chodím i na turistické pochody, jezdím na kole a občas si zajdu do fittka.

Vím, že bych měla doma více posilovat, ale bohužel to kvůli škole nestíhám.

Jinak sportuji od mala. Chodila jsem na balet, gymnastiku, všestrannost v Sokole, aerobic a badminton.

Ve městě, ve kterém žiju, bohužel není moc sportovišť.

A jak sportujete vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mnohokrát za jakýkoli komentář.